Aon

Accountbeheerder CW Support

Standplaats:
Amsterdam
Startdatum:
25.11.2019
Einddatum:
01.02.2020
Uren per week:
39

Aon Global Client Network is de spil in de dienstverlening aan internationale klanten. De afdeling verzorgt in Nederland het accountmanagement voor Nederlandse bedrijven, welke het moederbedrijf in het buitenland hebben en is een vast teamlid in het klantenteam van Nederlandse multinationals en verantwoordelijk voor de aansturing van het wereldwijde Aon netwerk. De afdeling bestaat uit 20 professionals en is gevestigd in Amsterdam. Er heerst een ondernemende, collegiale en informele sfeer.

In deze interessante en uitdagende functie beheer je samen met het team van accountmanagers een portefeuille van klanten die vooral, maar zeker niet uitsluitend, werkzaam zijn binnen het dienstverlening segment. De verzekeringen die hier worden behandeld hebben betrekking op Health & Benefits en Schade. Je hebt dagelijks contact met klanten en verzekeraar en bent tevens verantwoordelijk voor het bewaken en uitvoeren van interne procedures en de communicatie en de coördinatie hieromtrent. Verder bewaak je en verzorg je de opmaak van (polis)documenten, de archivering van alle correspondentie en controleer je de administratieve verwerking van gegevens van o.a. relaties.
 
•        Afgeronde MBO+ / HBO opleiding;
•        Ervaring in vergelijkbare functie is een pre;
•        Uitstekende beheersing van Word, Excel en PowerPoint;
•        Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
•        Servicegericht, initiatiefrijk, doelgericht en pragmatisch;
•        Accuraat en cijfermatig inzicht;
•        Stevige persoonlijkheid en teamplayer;
•        Goede communicatieve en sociale vaardigheden.
•        WFT diploma's (basis, Inkomen en zorg + schade zakelijk)

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten