Aon

Intern Accountmanager

Standplaats:
Breda
Startdatum:
21.01.2019
Einddatum:
01.07.2019
Uren per week:
40

Intern Accountmanager Customer Care Small Enterprises

 

  • Overzicht functieomschrijving
    Het creëren van nieuwe omzet en behoud van bestaande omzet door middel van een rendement bewust relatiebeheer en (diepte)acquisitie door het adviseren van klanten op het gebied van zakelijke en zorg- en inkomensverzekeringen. Dit vanuit een ondernemende, initiatiefrijke en proactieve opstelling naar de klant en prospect
  • Functieomschrijving
    Ga jij de uitdaging aan om onze zakelijke klanten te binden en onze verzekeringsproducten te verkopen? Wij zijn op zoek naar collega's die blij worden van telefonisch contact en flexibel, resultaatgericht en praktisch ingesteld zijn.
    Je vindt het leuk om telefonisch het gesprek aan te gaan met mensen. Je bent nieuwsgierig naar de situatie van de klant en kan met enthousiasme uitleggen wat Aon daar in kan betekenen.

    In deze uitdagende functie behandel je binnenkomende vragen van zakelijke relaties of benader je de klant proactief middels gerichte acties. Je geeft informatie en anticipeert actief op de wensen van de klant. Tevens verkoop je telefonisch verzekeringsproducten. je luistert, vat samen en vraagt door naar war de klant precies wilt en wat zijn/haar situatie is. Zo inventariseer je de risico's, geeft de klant een goed advies en sluit je direct de polissen af die bij de wens van de klant horen.
    Veel afwisseling qua werkzaamheden, dynamiek en ontzettend gezellige collega's, dat zijn de eerste woorden die bij je op komen als je werkzaam bent als Interne Accountmanager binnen Affinity.

    Je rapporteert aan de Teamleider Customer Care Small Enterprises.

    De functievereisten

    • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau (commerciële richting);

    • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;

    • WFT Adviseur Schadeverzekeringen Zakelijk en Inkomen.

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten