Aon

Kwaliteitsmedewerker

Standplaats:
Rotterdam
Startdatum:
17.12.2018
Einddatum:
onbekend
Uren per week:
20

 

Organisatie- en afdelingsomschrijving
Process Management draait om Operational Excellence. Het voortdurend streven naar een steeds betere en efficiëntere dienstverlening. Het team van 9 personen richt zich specifiek op de verdere optimalisatie van de service en claims organisatie en ondersteunt de afdelingen Claims, Operations Management en Policy Production & Billing. De afdeling richt zich niet alleen op de Service en Claims organisatie, maar ook op procesverbeteringen binnen de gehele organisatie van ARS.
Aon plc, genoteerd aan de effectenbeurs van New York (NYSE:AON), is een toonaangevende wereldwijde adviseur op het gebied van risicomanagement, makelaar van (her)verzekeringen en biedt HR-oplossingen en outsourcing services. Onze organisatie heeft wereldwijd meer dan 72.000 medewerkers in ruim 120 landen en heeft maar een doel: het innovatief ondersteunen van klanten op het gebied van risico’s en mensen. We empower results: wij delen onze kennis en data, zodat klanten zich kunnen blijven bezighouden met succesvol ondernemen.
In Nederland heeft Aon negen vestigingen met 1.660 medewerkers. Aon maakt deel uit van Aon plc in Londen, Verenigd Koninkrijk. Ga naar www.aon.nl voor meer informatie over Aon en naar www.aon.com/manchesterunited om meer te lezen over het wereldwijde partnership met Manchester United.

De functie
In deze uitdagende functie werk je samen met collega’s van de afdeling Compliance, de Advies en de Serviceorganisatie.
De kwaliteitsmedewerker toetst de naleving van instructies, processen en richtlijnen op basis van de transactiedossiers (sluitdossiers en claimdossiers) en de relatiedossiers. Je
controleert de dossiers in iFile en andere systemen op volledigheid aan de hand van een checklist.
 Je verzorgt de daaruit voortvloeiende rapportages en bespreekt de bevindingen met onze compliance officer en de betreffende managers en bewaakt de voortgang van de aanbevelingen.
Daarnaast kijk je ook kritisch naar de operationele processen en geeft advies in verandervoorstellen om de naleving van de instructies verder te borgen.


Functie-eisen
*Je hebt tenminste 3 jaar werkervaring in de assurantiebranche
*Je bent zelfstandig maar ook een teamplayer
*Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
*Je bent daadkrachtig, flexibel, initiatiefrijk en resultaatgericht
*Je bent in staat je nieuwe zaken snel eigen te maken
*Je hebt affiniteit met onze backoffice systemen
*Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten